Co oznacza mój status zamówienia?

Etap 1) Zamówienie Przyjęte - niepotwierdzone

Na tym etapie otrzymają Państwo automatyczną wiadomość  e-mail z podsumowaniem zamówienia i linkiem do potwierdzenia zamówienia.

  • Przy płatności z góry  (przelew, płatności.pl, karta kredytowa)  nie wymagamy dodatkowego potwierdzenia zamówienia.
  • Przy płatności przy odbiorze  (za pobraniem)  muszą Państwo kliknąć w link zawarty w treści wiadomości przesłanej przez sklep. Bez Państwa potwierdzenia NIE MOŻEMY ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIA.

Etap 2) Zamówienie W trakcie realizacji

Po potwierdzeniu zamówienia zostaje ono przyjęte do realizacji. Przy tym statusie zamówienia płatne przelewem czekają na zaksięgowanie wpłaty natomiast zamówienia z płatnością przy odbiorze oczekują na pakowanie.

Etap 3) Zamówienie Spakowane

Status spakowane oznacz, że zamówienie zostało złożone przez pracowników firmy i oczekuje na przyjazd kuriera.

Etap 4) Zamówienie Wysłane

Przesyłka została odebrana przez kuriera z siedziby naszej firmy. Wysyłane jest także powiadomienie mailowe o wysyłce paczki.

Etap 5) Zamówienie Zrealizowane zamknięte

Po otrzymaniu informacji że przesyłka dotarła bezproblemowo, zamykamy zamówienie. Wysyłany jest także ostatni mail do danego zamówienia z prośbą o wystawienie opinii dotyczącej składania zamówień w naszym sklepie.

 

Logowanie/ Rejestracja