Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Homus.pl


Regulamin określa zasady sprzedaży artykułów oferowanych przez sklep internetowy Homus.pl, dostępny pod adresem www.homus.pl należący do firmy Center-Plus z siedzibą przy ul. Bruszewskiej 12, 03-046, Warszawa, zarejestrowanej w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, numer wpisu: 111195, posiadającej REGON: 011131280, NIP: 524-010-08-15.

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sprzedaż odbywa się poprzez zorganizowany sklep internetowy na stronie www.homus.pl za pomocą sieci Internet, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej „Kupującym" i sklepem internetowym Homus.pl - zwanym dalej „Sprzedającym".
  2. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją przez Kupującego Regulaminu o treści dostępnej na stronie Homus.pl, w chwili składania zamówienia.
  3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.home-you.com nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) (dalej jako "Kodeks cywilny").

§2 Ceny towarów

  1. Ceny wszystkich towarów zawierają podatek VAT i są wyrażone w złotych polskich (PLN).
  2. Do ceny towaru należy doliczyć koszty przesyłki.
  3. Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon fiskalny lub faktura VAT (na życzenie Kupującego).
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie sklepu. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia na dany towar. Nie jest możliwe dokonanie zmiany ceny po złożeniu zamówienia.

§3 Formy płatności

Na terenie Polski:

Kupujący ma do wyboru poniższe formy płatności:

  • Za pobraniem - zapłata następuje do rąk kuriera, przy odbiorze przesyłki. Jest to jedyny sposób opłacenia przesyłki z dołu.
  • Karta kredytowa/płatnicza - Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie zakupów w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku). Płatność kartą kredytową/płatniczą dokonywana jest za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
  • Przelew bankowy - bezpośrednio na konto Sprzedającego. Płatności należy dokonywać na konto:

CENTER-PLUS

ul. Bruszewska 12

03-046 Warszawa

Deutsche Bank PBC SA

88 1910 1048 2204 2404 3584 0005

W tytule przelewu Kupujący powinien podać numer zamówienia, otrzymany drogą mailową, ułatwi to Sprzedającemu weryfikację zamówienia.

  • Szybki przelew:

- przelewy, które akceptowane są przez Sprzedającego, to tzw. "szybkie przelewy" dokonane przy użyciu pośrednika serwisu PayU.pl.

- cechą szybkich przelewów jest to, że po wybraniu tej formy płatności Kupujący zostaje przekierowany na stronę wybranego z listy banku, aby dokonać przelewu pieniędzy.

Kupujący ma 7 dni na uiszczenie opłaty (od momentu potwierdzenia zamówienia za pomocą formularza na stronie sklepu). Po upływie tego terminu Sprzedający ma prawo anulować zamówienie.

Zabezpieczenie przed oszustwami:

  • Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Kupującego maila z informacją, iż nagle zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu na nowy numer konta.
  • Jeśli Kupujący otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do Sprzedającego na adres: sklep@homus.pl

§4 Zamawianie towarów i realizacja zamówień

  1. Zamówienia przyjmowane są przez 24h na dobę za pomocą formularza zamówienia na stronie sklepu.
  2. Aby zawrzeć umowę, należy złożyć zamówienie.
  3. Minimalna kwota zamówienia wynosi 10 zł brutto.
  4. Aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji należy wypełnić wszystkie wymagane pola w formularzu oraz zatwierdzić przyciskiem „Złóż Zamówienie".
  5. W przypadku niekompletnych informacji podanych w formularzu, Sprzedający zastrzega sobie prawo do opóźnienia realizacji zamówienia w celu ustalenia danych potrzebnych do wysyłki towaru. Sprzedający skontaktuje się z Kupującym w celu sprostowania niejasności. Gdy kontakt nie będzie możliwy Sprzedający ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez poinformowania Kupującego.
  6. Zamówienie przekazywane jest do realizacji po przejściu weryfikacji oraz otrzymaniu przez Sprzedającego należności, lub deklaracji płatności za pobraniem. Kupujący zostanie poinformowany drogą mailową o przyjęciu zamówienia.
  7. W przypadku wybrania, jako formy płatności szybkiego przelewu lub płatności kartą kredytową (płatności za pośrednictwem PayU.pl) – realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za towar na konto podmiotu pośredniczącego, od tego też momentu należy liczyć termin w ciągu, którego towar zostanie przekazany kurierowi.
  8. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby zamówienie zostało przekazane do realizacji w przeciągu dwóch dni roboczych od momentu otrzymania należności, lub wyboru sposobu zapłaty za pobraniem. Jednak ze względu na nieprzewidywalne wydarzenia, zastrzega sobie prawo do siedmiu dni roboczych na realizację zamówienia od momentu otrzymania należności. W przypadku, gdy realizacja będzie wymagała dłuższego czasu Sprzedający skontaktuje się z Kupującym celem wyjaśnienia sytuacji. Opóźnienia związane ze złymi warunkami drogowymi spowodowanymi śnieżycami i powodziami nie są podstawą do reklamacji przez kupującego opóźnionej przesyłki.
  9. Kupujący wraz z towarem otrzymuje potwierdzenie zakupu (paragon lub fakturę).

§5 Dostępność towarów i realizacja niepełnego zamówienia

  1. Wszystkie towary przedstawiane na stronie internetowej i mające opcję „dodaj do koszyka” są towarami dostępnymi.
  2. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Kupujących, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Kupujący zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zmówienia i podejmie decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia bez negatywnych skutków dla Kupującego).
  3. Jeśli Kupujący nie chce, aby zamówienie cząstkowe było realizowane – zamówienie jest wycofywane bez negatywnych konsekwencji dla Kupującego, a w razie dokonania przez niego płatności – kwoty uiszczone zostaną zwrócone.

§6 Wysyłka i dostawa

  1. Kupujący wybiera formę dostawy w formularzu zamówienia.
  2. Kupujący może wybrać odbiór osobisty (bezpłatny) lub dostawę za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  3. Koszt dostawy zostanie doliczony automatycznie do ceny towaru i będzie widoczny dla Kupującego w formularzu zamówienia.
  4. Koszt dostawy na terenie Polski wynosi 13 zł brutto w przypadku dokonania zakupów o wartości poniżej 200 zł brutto (po uwzględnieniu wszystkich rabatów). W przypadku wybrania opcji „za pobraniem” należy doliczyć dodatkowo 2,00 zł brutto do kosztu dostawy.
  5. W przypadku dokonania zakupów o wartości, co najmniej 200 zł brutto, przesyłka krajowa zostanie wysłana do Kupującego na koszt Sprzedającego. Jednak w przypadku wybrania opcji „za pobraniem” należy doliczyć dodatkowo 2,00 zł brutto do kosztu dostawy.
  6. Koszt przesyłki poza granice Polski pokrywa zawsze Kupujący. Dostawa gratis (przy zakupach powyżej 200,00 PLN) obowiązuje tylko na terenie Polski. Informację o kosztach dostawy poza granice Polski znajdują się w zakładce „Dostawa” na dole strony.
  7. Wysyłka zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od pracy.
  8. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysłany zostanie do Klienta w ciągu maksymalnie 7 (słownie: siedmiu) dni roboczych od przekazania zamówienia do realizacji.
  9. Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska DPD - przewidywany czas dostawy to maksymalnie 2 dni robocze od dnia następującego po nadaniu przesyłki.
  10. Sprzedający ponosi odpowiedzialność za dostarczenie zamówionego towaru do momentu jego doręczenia Klientowi.
  11. Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 31 marca 2000 r. nr 22, poz. 271) towar dotrze do Kupującego najpóźniej w ciągu 30 dni od złożenia zamówienia i wpłynięciu 100% należności za towar na konto podmiotu pośredniczącego, lub złożenia deklaracji płatności za pobraniem. Klienci sklepu Homus.pl otrzymują jednak zamówiony towar najczęściej w ciągu maksymalnie 4 dni.

§7 Rezygnacja z zamówienia

  1. Kupujący ma prawo zmiany lub wycofania zamówienia do momentu jego wysłania. Kupujący może poinformować o zmianie lub wycofaniu zamówienia kontaktując się ze Sprzedającym.
  2. Klient ma dwie możliwości aby skorzystać z ww. uprawnienia:
    • należy wysłać maila na adres sklep@homus.pl z ważnością wysoką oraz zatytułować go: "Rezygnacja z zamówienia nr...". Rezygnacja z zamówienia będzie skuteczna tylko, jeżeli dotrze do sklepu przed wysyłką zamówionego towaru.
    • kontakt ze sklepem internetowym pod numerem telefonu +48 22 747 10 65 (od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00) bądź poprzez formularz kontaktowy na witrynie sklepu online.

§8 Zwroty

  1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. W razie odstąpienia przez Kupującego od umowy, umowa uważana jest za niezawartą, a wzajemne świadczenia Kupującego i Sprzedającego podlegają zwrotowi.
  2. Odstąpienie przez Kupującego od umowy wymaga złożenia przez Kupującego pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Można to zrobić na przykład poprzez wypełnienie dostępnego na stronie sklepu formularza zatytułowanego "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość" zgodnego z załącznikiem nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) (ściągnij dokument w PDF) i wysłania dokumentu do Sprzedającego przed upływem wskazanego powyżej 14-dniowego terminu drogą mailową lub w formie papierowej za pośrednictwem poczty. Klient jest uprawniony, ale nie zobowiązany do skorzystania z przedmiotowego wzoru.
  3. Klient ma obowiązek zwrócić towar będący przedmiotem zwrotu w przeciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  4. Zwracany towar w stanie niezmienionym należy odpowiednio zapakować i zabezpieczyć. Można użyć do tego oryginalnego opakowania.
  5. Klient zobowiązuje się dosłać towar na własny koszt na adres: Sklep Homus.pl ul. Bruszewska 12, 03-046 Warszawa.
  6. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek pobraniowych wysłanych np. za pośrednictwem Poczty Polskiej czy firmy kurierskiej.
  7. Zwrot przesyłki jest możliwy tylko i wyłącznie w sytuacji, gdy towar pozostaje w stanie niezmienionym.
  8. Kupujący może zwrócić całość zamówienia lub tylko część towarów z danego zamówienia. W przypadku zwrotu całości zamówienia, Kupujący powinien dołączyć do paczki zwrotnej dowód zakupu (paragon).
  9. Zwracany towar należy odpowiednio zapakować i zabezpieczyć do transportu wraz z informacją o numerze konta bankowego, na który ma nastąpić zwrot pieniędzy. Dane potrzebne do zwrotu pieniędzy Kupujący może podać Sprzedającemu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.
  10. Pieniądze zwrócone zostaną Kupującemu we wskazany przez niego sposób, np. na podany przez Kupującego numer rachunku bankowego w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez klienta będącego konsumentem dowodu jej odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  11. W przypadku kiedy zakupione produkty zostały wysłane do Kupującego bezpłatnie, zwrotowi podlega cała kwota uiszczona przez Kupującego.
  12. Zwrot towaru przysługuje wyłącznie osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

§9 Reklamacje

  1. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby oferowany przez sklep internetowy towar był wolny od wad oraz pełnowartościowy. Jednakże gdyby pomimo starań towar posiadał wady (np. uszkodzenia techniczne) bądź był niezgodny z umową, Kupującemu przysługuje prawo do złożenia Reklamacji.
  2. Sprzedający ponosi względem Kupującego odpowiedzialność, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną w rozumieniu przepisów art. 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.). Sprzedawca ponosi względem klienta odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od daty dostarczenia towarów Kupującemu.
  3. Reklamacje mogą być składane przez Kupującego elektronicznie drogą mailową, na adres sklep@homus.pl, lub pisemnie za pośrednictwem poczty lub innej instytucji. Kupujący może (ale nie musi) skorzystać z gotowego formularza „Zgłoszenie Reklamacji” (pobierz dokument PDF) dostępnego na stronie sklepu.
  4. Kupujący może skontaktować się w celu ustalenia sposobu rozpatrzenia Reklamacji lub uzyskania innych informacji także telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta (zakładka Kontakt na stronie Homus.pl).
  5. W treści Reklamacji Kupujący powinien zawrzeć następujące informacje:
    • numer zamówienia lub opis towaru pozwalający na jego identyfikację
    • opis problemu
    • jeżeli to możliwe – zdjęcia uszkodzonego produktu
    • informację o preferowanym sposobie rozpatrzenia reklamacji (np. wymiana towaru, zwrot pieniędzy itp.)
  6. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy przesłać dowód zakupu (paragon lub fakturę VAT) oraz jeżeli to możliwe zdjęcia reklamowanego towaru przedstawiające wadę. Skan paragonu lub faktury oraz zdjęcia należy załączyć do wiadomości e-mail. Jeżeli Kupujący zdecyduje się wysłać zgłoszenie reklamacji w formie papierowej np. pocztą, wystarczający będzie skan paragonu lub faktury (zwłaszcza jeżeli reklamacja nie obejmuje wszystkich produktów wyszczególnionych na paragonie lub fakturze).
  7. W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia roszczeń Kupującego, Sprzedawca niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią żądania Kupującego, zwróci się do Kupującego z prośbą o ich uzupełnienie.
  8. Kupujący jest proszony o nieodsyłanie reklamowanego towaru do Sprzedającego. Sprzedający po rozpatrzeniu reklamacji poinformuje Kupującego i ewentualnie odbierze towar na swój koszt.
  9. Wszelkie Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji w ciągu następnych 14 dni roboczych towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  10. W przypadku nieuwzględnienia Reklamacji, Sprzedający poinformuje Kupującego w ciągu 14 dni roboczych od jej wpłynięcia o odmowie uwzględnienia Reklamacji wraz z uzasadnieniem drogą mailową.
  11. W sytuacji negatywnego rozpatrzenia Reklamacji, jak również w przypadku dochodzenia przez Kupującego roszczeń, Kupujący może rozwiązać spór bez udziału sądu powszechnego, korzystając z mediacji lub sądownictwa polubownego. W tym celu należy dostarczyć do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedni wniosek o mediację lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym.
  12. Jeżeli Kupujący zdecyduje się na złożenie Reklamacji pisemnie na adres Sprzedającego, powinien pokryć koszty przesyłki. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
  13. Powyżej opisana procedura Reklamacji dotyczy wyłącznie produktów zakupionych w sklepie on-line Homus.pl.

§10 Nowości i sprzedaż promocyjna

  1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do:
    • wprowadzania nowych produktów do oferty sklepu internetowego oraz do ich wycofywania
    • zmiany parametrów, cen i opisów wszystkich produktów dostępnych w sklepie Homus.pl
    • przeprowadzania akcji promocyjnych oraz ich odwoływania i wprowadzania w nich zmian.
  2. Ilość produktów w akcjach promocyjnych i wyprzedażowych jest ograniczona. W przypadku za dużej ilości ofert kupna decyduje ich kolejność.

§11 Rabaty

  1. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian we wszystkich oferowanych systemach rabatowych.
  2. Rabaty z których korzysta Kupujący są zawsze wyświetlone w koszyku w pełnej łącznej wartości brutto.
  3. W przypadku przydzielenia Kupującego do specjalnej grupy rabatowej, rabat tej grupy nie łączy się z cenami produktów objętych PROMOCJĄ i WYPRZEDAŻĄ, przez co ceny na te produkty pozostają bez zmian.
  4. Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędu systemu, polegającego na połączeniu wyżej wymienionych rabatów. W takiej sytuacji Kupujący zostanie poinformowany mailowo o niemożliwości realizacji zamówienia na adres podany przy zawarciu umowy.
  5. Rabaty w systemie lojalnościowym nie obowiązują na zamówienia bieżące i nie zrealizowane.
  6. System uruchamia odpowiedni rabat lojalnościowy dopiero przy następnym zamówieniu.
  7. Szczegółowy aktualny opis systemów rabatowych dostępnych w sklepie znajdziecie Państwo w zakładce Rabaty.

§12 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego korzystającego ze sklepu internetowego Homus.pl jest Center-Plus z siedzibą w Warszawie przy ul. Bruszewskiej, 03-046 Warszawa.
  2. Dane osobowe Kupującego przetwarzane będą przez Sprzedającego wyłącznie dla celów wykonania umowy oraz realizacji zamówienia.
  3. Baza danych jest zabezpieczona i nie jest udostępniana niepowołanym podmiotom. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
  4. Bez odrębnej zgody Kupującego dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
  5. Kupującemu przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz możliwość ich poprawiania.
  6. Składając zamówienie Kupujący świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
  7. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie jest możliwe wykonanie umowy oraz realizacja złożonego zamówienia, w tym wystawienia dowodu sprzedaży (paragonu lub faktury VAT) oraz wysyłki produktów.
  8. Kupujący może wyrazić zgodę na przetwarzanie w celach marketingowych swoich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. z 2002 r. Dz. U. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) w celu przekazywania Kupującemu materiałów reklamowych oraz informacji o akcjach promocyjnych i marketingowych, w tym na przesyłanie Kupującemu za pośrednictwem poczty elektronicznej newslettera. Istnieje możliwość rezygnacji z otrzymywania wymienionych wyżej informacji poprzez wykonanie instrukcji dostępnej w każdej z rozesłanych wiadomości.

§13 Postanowienia końcowe

  1. Prawem właściwym do realizacji umowy między Kupującym a Sprzedającym jest prawo polskie. Zawsze istnieje możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów.
  2. Serwis homus.pl wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji na temat plików cookies można znaleźć w Polityce cookies umieszczonej w serwisie www.homus.pl.

DATA PUBLIKACJI REGULAMINU: 14 maja 2019 roku.


Sklep homus.pl

tel. 22 747 10 65
sklep@homus.pl
Biuro: ul. Bruszewska 12
Warszawa

Copyright © 2009-2019 YokaHome.pl