Sposób płatności
Kupujący ma do wyboru poniższe formy płatności:
- Za pobraniem - zapłata następuje do rąk kuriera, przy odbiorze przesyłki. Jest to jedyny sposób opłacenia przesyłki z dołu.
- Karta kredytowa/płatnicza - Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie zakupów w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku).
- Przelew bankowy - bezpośrednio na konto Sprzedającego. Płatności należy dokonywać na konto:
CENTER-PLUS
Ul. Bruszewska 12
03-046 Warszawa
Santander Consumer Bank S.A.
88 1910 1048 2204 2404 3584 0005
W tytule przelewu Kupujący powinien podać numer zamówienia, otrzymany drogą mailową, ułatwi to Sprzedającemu weryfikację zamówienia.
- Kupujący ma 7 dni na uiszczenie opłaty (od momentu potwierdzenia zamówienia za pomocą formularza na stronie sklepu). Po upływie tego terminu Sprzedający ma prawo anulować zamówienie.
- Zabezpieczenie przed oszustwami:
- Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Kupującego maila z informacją, iż nagle zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu na nowy numer konta.
- Jeśli Kupujący otrzyma takiego mailanie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do Sprzedającego na adres: kontakt@homus.pl